Het gaat hier om de gebruiker de verschillende oplossingen aan te bieden voor het beheer van de verkopen, dit door middel van aanbestedingen, bestelbonnen en verzendingsnota's / retourbonnen. Een koppeling met het pakket Facturatie Premium is voorzien.
- Invoer van bestel- en ontvangstbonnen leveranciers en van bestelbonnen en verzendingsnota’s klanten (afzonderlijke modules).
- Manuele of automatische aanmaak van een verzendingsnota of ontvangstbon op basis van een bestelbon met voorstelling van de effectief leverbare artikelen.
- Manuele of automatische aanmaak van een factuur op basis van een bestelbon of verzendingsnota (indien u beschikt over de module Facturatie).
- Mogelijkheid tot verzamelen van meerdere bestelbonnen op een verzendingsnota, ontvangstbon of factuur, en meerdere verzendingsnota’s op een factuur (indien u beschikt over de module Facturatie).
- Mogelijkheid tot gedeeltelijke leveringen en het bijhouden van backorders van klanten en leveranciers.
- Beheer van artikelen volgens lengte-, oppervlakte- of volume-eenheid.
- Raadplegen van bestellingen, verzendingsnota’s en backorders vanuit de artikel-, klant- en leverancierfiche.
- Afdruk van een bestelvoorstel of creatie van bestelbonnen om de minimum voorraad aan te vullen (indien u beschikt over de module Voorraadbeheer).
- Mogelijkheid om automatisch een relatie aan te brengen tussen de te ontvangen artikelen en de uit te leveren klantenbestelling.
- Afdruk commerciële documenten volgens vaste modellen of gepersonaliseerde layouts.
- Via de optionele module Offertes beschikt u, dankzij een ingebouwde tekstverwerker, over de mogelijkheid om met behulp van een onbeperkt aantal modellen uw offertes op een aantrekkelijke manier voor te stellen en de gegevens later over te nemen in de andere commerciële documenten.