EQUISIS
Executive Premium

Beheer van de dienst na verkoop.

De module DNV beheert van A tot Z de aanvragen van uw klanten om een product terug te brengen (RMA) en het geheel aan informatie betreffende de aanvraag : motief van de retour, onder garantie of niet, diagnose, wisselstukken en werkuren, status van de RMA,...
 

Ontvangst van de goederen

  • Selectie van het terug te nemen artikel,
  • Datum en uur van ontvangst, naam van de persoon belast met de ontvangst,
  • Beschrijving van de terugname van de goederen : motief van de retour, beschrijving van de klant, commentaar betreffende de ontvangst,
  • Automatische koppeling van het teruggenomen artikel met de originele factuur,
  • Controle of de garantie geldig is,
  • Klassering van de RMA-fiche per trefwoord.

 

Behandeling van de aanvraag

  • Bepaling van de te realiseren/reeds gerealiseerde behandelingen: te volgen procedures, op te stellen diagnose van de goederen, testen,...
  • Beheer van de verschillende stappen in de opvolging van de goederen: invoer via het verkoopspunt, terugzenden naar de leverancier, opnieuw ontvangen van de leverancier, terug bezorgen aan de klant,...
  • Definitie van de commerciële status van de RMA, kant van de klant en/of leverancier: op te maken creditnota / gecrediteerd / omgeruild / hersteld,
  • Koppeling met de wisselstukken en/of werkuren, met berekening van de aankoopprijs, verkoopprijs en marge, voor latere facturatie,
  • Koppeling met de externe bestanden opgeslagen in de centrale map van de klant.

 

Afsluiten van de aanvraag

  • Status "technisch afgesloten",
  • Status "Commercieel afgesloten" wanneer het artikel werd terugbezorgd aan de klant,
  • Eindcommentaar van de klant met betrekking tot de omruiling / herstelling.

Logiciels de gestion compatibles Apple Mac et Microsoft Windows

"Uitstekend onthaal, efficiënte ondersteuning."
Mevr. Demaecker - Zaakvoerder - Decometal SPRL

Aangepaste instellingen

Dienst bedoeld om de toepassing maximaal af te stemmen op uw specifieke bedrijfsprocessen, ofwel door ver doorgedreven instellingen ofwel door de ontwikkeling van extra functionaliteit.

Updateservice

Bevoorrechte toegang tot de meest recente versies van onze software.
Deze service is gratis gedurende de eerste 3 maanden vanaf de besteldatum.

Bijstandservice

Functionele bijstand en het ter beschikking stellen van de nodige bekwaamheden teneinde het programma op de best mogelijke manier te gebruiken.

Gebruiksopleiding

Om 100% profijt te halen uit uw oplossing.

Minimum configuratie

Om er zeker van te zijn EQUISIS te gebruiken in de best mogelijke omstandigheden.